Maija Saari till Umeå IK

Idag var jag tillbaka på min arbetsplats igen. Det var skönt att vara tillbaka. Vi hade frukostbullar till morgonfikan. Vi har det varann fredag. Vi turas om att ha det. På lunchen var jag och en arbetskamrat på Any Time. Där åt vi varmrökt lax med ris. MUMS! På eftermiddagsfikan drack vi glögg och hade en musiktävling. Jag hade två fel.
Maria "Berka" Bergkvist blir assisterande tränare i Umeå IK med fokus på framförallt försvarspelet. Hon spelade i UIK åren 1999-2006. En knäskad satte stopp för en fortsättning.
Arsenal får möta Roma i åttondelen i Champions League. Jag tror att Arsenal fixar det.

Maija Saari
Den finska landslagspelaren och lagkapten i det finska laget FC Honka Maija Saari har skrivit på för Umeå IK. Avtalet är på två år. Hon är född den 26 mars 1986 i Vasa. Maija Saari är en vänsterfotad ytterback med mycket god fysik, väl målmedveten och härliga ledaregenskaper. I mitten av januari ansluter hon sig till truppen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Han är mycket bra, en av de få reggaeartister jag gillar. Eller han kanske är mer ska?

2008-12-20 @ 11:58:50
URL: http://sundaysunday.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

tack :)

2008-12-20 @ 12:36:44
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0