Matlagning

Idag på lunchen var jag inne på Malmö Skivhandel. Där köpte jag James Brown, Gold.
Efter arbetet gick jag hem till min syster. Först  var vi och handlade på Willys. Sen gjorde vi storkok hos henne. Det vi gjorde var köttfärssås och korvstraganoff. Den sist nämnda rätten hade vi också som middag.

Malmös skivaffärer
Musik & Konst
Det är Sveriges bästa skivaffär. Bra utbud på soul, reggae, blues, 60-tals pop m m. De som arbetar där har mycket bra kunskap om gammal musik.
Malmö Skivhandel
Har ett stort utbud på både gammalt och nytt. Jag har beställt skivor hos dom många gånger och nästan alltid har de lyckats få inne det jag har beställt.
Folk & Rock
Även de har bra utbud på gammalt som nytt. Har många klassiker till nice price-pris. De har ett café på bottenvåningen.

Kommentarer
Postat av: frida

när jag är i malmö ger jag alltid musik och konst ett besök. helt underbart

2008-12-12 @ 15:46:22
URL: http://lifeshardschool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0