En fin höstdag

Idag har det varit soligt. Jag var ute en sväng på lunchen. Efter arbetet var jag hemma hos ett par som är scoutvänner till mig. Där skrev jag protokollet från mötet som var hemma hos mig förra måndagen. De bjöd på lever. Det var mycket gott. Det är inte ofta man äter lever.
Ulla-Karin Rönnlund fick priset årets målvakt på fotbollsgalan. 
Dessvärre förlorade Arsenal den här helgen. De förlorade med 0-2 mot Aston Villa. Däremot vann Arsenal Ladies över Nottingham Forest med 5-0. Kelly Smith gjorde två mål, Rachel Yankey, Katie Chapman och Julie Fleeting gjorde varsit mål.
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Ja lever är gott, bara en nakdel det är svårt att ha vid scoutläger, för alla tycker inte om det. Du är alltid välkommen på middag.

2008-11-20 @ 12:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0