Fackmöte och scoutmöte

Idag på lunchen var jag på fackmöte. Efter arbetet gick jag till Mobilia och handlade fika till kvällens scoutmöte. Efter mötet tog vi fram matriel till helgens läger. En scoutkompis körde mig hem.
Cesc Fabregas är ny lagkapten i Arsenal.
Islands bästa damfotbollsspelare har skrivit på för Linköping FC. Hon heter Margrét Lára Vicàrdottir och är en målfarlig anfallare. Även Charlotta Rohlin har skrivit på. Linköping FC kommer att ha en slagkraftig trupp 2009. Jag ser fram emot en spännande och trevlig Damallsvenskan nästa år.

Kommentarer
Postat av: alexandra

kan tänka mig de =) har du vart där?

2008-11-26 @ 07:57:53
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0