Klippning

Sitter nu vid datorn och lyssnar på Oasis senaste skiva.
Efter arbetet var jag hos min hårfrisörska och blev klippt. Jag blev mycket nöjd med klippningen.

Inför Womens Cups kvartsfinaler
På torsdag spelar  Umeå IK och Arsenal Ladie den första kvartsfinalen i Womens Cup i London. Onsdagen den 12/11 möttes de i Umeå. Jag håller alltid på Arsenal även om de möter svenska lag utom när de möter Umeå IK. Då håller jag på UIK utan tvekan. Jag har varit Umeå IK-supporter i 5 år. Det känns både jobbigt och kul att mina favoritlag ska drabba samman. Mina favoritspelare i Arsenal Ladies är: Kelly Smith, Emma Byrne och Alex Scott. Umeå IK kommer att vinna med totalt 6-0, 2-0 borta och 4-0 hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0