En nyfödd och ett tandläkarebesök

Igår födde en av mina arbetskamrater en son. GRATTIS!
Idag på morgonen var jag hos tandläkaren. Där fick jag en lagning som hade gått upp lagad. Jag fick också en undersökning.
Ikväll har jag hjälpt till på miniorscoutavdelningen. Det var kul.
Umeå IK vann sin grupp i Womens Cup. Sin sista match mot italienska Bandolino Verona vann de med 4-0. Målvakten Ulla-Karin Rönnlund slog en straff. Umeå IK får möta Arsenal i kvartsfinalen. Usch! Jobbigt! Jag hoppas naturligtvis att Umeå IK vinner. Ingen tvekan. Men jobbigt är det. Det är dessutom matcher som kan urarta.
Till sist ett skivtips till er som gilla soul: Invictus, Soul Box Set, 3-CD. Jag glömde ta med det igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0