Party och Veronica

Igår tog jag och syrran en på sväng stan. Vi åt lunch på Mrs Brown. Dom har mycket god mat. Efter det fixade vi presenter till våra kompisar som vi skulle på party till. Vi var inne på Malmströms/Kamilla. Där köpte jag en rock och en rutig skjorta. Vi avslutade rundan på stan med en fika på Paus.
Partyt var mycket trevligt med god mat och dryck. Några av oss från partyt var på Babel och såg Veronica Maggio. Det var inget vidare men vissa av upptempo låtarna var ok. En eloge åt DJ:n som spelade Give Me Just a Little More Time, Chairmen Of The Board.
Idag har jag hälsat på mina föräldra.
Umeå IK har gått vidare i Womens Cup. De vann med 6-0 över Alma från Kazakistan. Ramona Bachmann gjorde ett äkta hat-trick. Bra jobbat Ramona!

Kommentarer
Postat av: IL

Delvis en fotbolls-blogg, mycket Umeå, men ingen kommentar kring Sveriges VM-kvalmatch, hur kan det komma sig?

2008-10-13 @ 13:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0