Så var det måndag igen

Ja så var det måndag igen, en vecka går så himla fort.
Idag på väg hem från arbetet träffade jag min syster som var på väg hem till mig. Hon skulle låna min dator. När vi kommit hem till mig fick vi träffa min kusins sambo en stund innan hon skulle iväg till flyget.
Jag har tvättdag idag.

Veckans skiva
Titel: Four Tops Second Album
Grupp: Four Tops, Levi Stubbs, Lawrence Payton, Renalda Benson och Abdul Fakir
Producenter: Holland & Dozier
Bolag: Motown Records
Utgiven: 1965
Denna veckas skiva är en klassiker från Motown Records. Four Tops är en av de bästa soulgrupperna genom tiderna. De är mycket bra sångare, de har fin stämsång och känsla. Med på denna platta finns klassikerna I Can´t help Myself och It´s The Same Old Song. Helpless som Kim Veston fick en hit med finns också med på denna här plattan. Alla låtarna är skrivna av Holland Dozier Holland utom Is There Anything That I Can Do, som är skriven av Moore-Robinson-White. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0