Skattjakt

Efter arbetet var jag i scoutlokalen. Först städade jag toaletten och sen hjälpte jag till på vår miniorscoutavdelning. Scouterna fick lösa chiffer och göra ett par uppgifter. Den patrull som blev klar först fick ledtrådar vad en skatt låg gömd. Skatten var varsin chokladpeng. Patrullen som inte hittade skatten fick varsin mindre chokladpeng. Det var ett bra och roligt möte.
Madelaine Edlund(Umeå IK) gjorde mål i EM-kvalmatchen mot Irland i kväll. Övriga Umeå IK-spelare i matchen var Lisa Dahlqvist och Frida Östberg som var kapten. Sverige som redan var klara vann med 1-0.
Mina favoritspelare i Umeå IK är: Marta, Anna Paulson, Ramona Bachmann, Lisa Dahlqvist och Madelaine Edlund. Alla har skrivit kontrakt för nästa år.utom Marta. Hoppas hon också gör det. Men tyvärr tror jag hon kommer att spela i USA nästa år.

Kommentarer
Postat av: Peter

Tjabba tjena det är din ledarkollega , tack för senast. Keep up the good work. Heja UIK.

2008-10-09 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0