Umeå IK vann över Piteå IF

Idag har jag varit hemma hos min syster. Hon bjöd på middag. Ikväll har en granne hjälpt mig med min skrivare. Den skrev ut samma papper hela tiden. Dessutom behövdes färgpatronerna bytas.
Umeå IK vann dagens träningsmatch mot Piteå med 3-1. Mami Yamaguchi gjorde matchens första mål i mitten av första halvlek. Piteås Mari Lundqvist slog in ett kvitteringsmål. I andra halvlek gjorde Emmelie Kondradsson och Sofia Jakobsson mål. Ramona Bachmann spelade inte alls. Hon befinner sig på landslagsläger i Schweiz.

Kommentarer
Postat av: Anders Andersson

Anna Paulson spelade heller inte på grund av magsjuka.

2009-02-18 @ 05:33:01
URL: http://www.andersa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0