Inför matchen Umeå IK-Linköping FC

På söndag möter Umeå IK Linköping FC. Vid de senaste mötena har Linköping FC vunnit. Det var i Svenska Cupen-finalen och Supercupen tidigare i år. De vann dessutom det allsvenska mötet uppe i Umeå förra säsongen. Men med tanke på hur Linköping FC spelade i måndags, har Umeå IK mycket goda förutsättningar att slå Linköping FC på söndag. Umeå IK måste vara tuffa i närkamperna, ha bra försvarsspel och sätta sina målchanser m m. Gör de det har de goda chanser att slå Linköping FC på söndag.
Nu ska jag packa till min resa till Umeå.


Kommentarer
Postat av: hanna

ja det tycker jag :D

men jag får se om jag får tid att gå på den, men det hoppas jag VERKLIGEN!

2009-06-04 @ 07:48:42
URL: http://iingetknussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0