LdB FC Malmö leder Damallsvenskan

Nu leder LdB FC Malmö Damallsvenskan. De leder på målskillnad. Så här ser tabellen ut efter sju omgångar:
 1. LdB FC Malmö
 2 .Umeå IK
 3. Linköping FC
 4. KIF Örebro DFF
 5. Kopparbergs/Göteborg
 6. Sunnanå SK
 7. AIK
 8. Djurgården
 9. Hammarby
10. Piteå IF
11. Stattena IF
12. Kristianstads DFF

Matchen AIK-LdB FC Malmö igår slutade 1-2. AIK kämpade på bra. Deras bästa spelare var Louise Fors och Kibmberly Gustavsson. Målet som avgjorde matchen var ett snyggt nickmål av Dora Stefansdottir.

Iförgår avled Lennart Persson. Han var en centralgestalt för musiklivet i Sverige. Tillsammans med Peter Thulin drev han skivaffären Musik & Konst. Det var inte länge sen han sålde en skiva till mig. Vila i frid Lennart.    
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej jag förstår inte hur dom kan slarva bort alla dom chanserna. Irriterande.

2009-05-21 @ 08:31:34
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag hejar på den som ligger etta, men inte för att den ligger etta bara, jag bara hejar på dem ^^

2009-05-22 @ 10:45:22
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0