Oavgjort

Matchen mellan Middlesbrough och Arsenal slutade 1-1. Arsenal spelade inte bra. En avspelarna missade att göra mål i öppet mål. Det var en tråkig match.
Efter matchen gick jag och tittade i olika affärer. Klockan fem träffade jag en kompis på Stippes. Efter att ha käkat där gick vi till Royal och såg filmen The Day The Earth Stood Still. Det är en godkänd film.
Idag har jag hälsat på mina föräldra. Syrran var också där. Mamma hade gjort kassler och anans i ugnen. Det smakade mycket bra. Efter middag var mamma och jag och handlade en julgran. Ikväll har jag skrivit mina julkort. När jag skrev dom lysssnade jag på Northern Soul och åt skumtomtar.

Skinheadgirls
Många skinheadstjejer hade/har Chelsea frisyr. Den är kort på om kronan, med fransar på framsidan, baksidan och sidorna. I klädstilen ingår samma kläder som hos killarna bl a jeans, Fred Perry-tröja, skjorta och hängslen, men även kjol och strumpor. De gick i Monkey boots. Det är kängor med lågt skaft. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0