Godisfrossa

På väg hem från arbetet var jag inne i ICA-butiken, som ligger inte så långt ifrån där jag bo. Där handlade jag bl a godis Ikväll har jag haft godisfrossa. Jag har också tvättat. Min kompis från Umeå åkte hem idag.

Musik som modsen lyssnade på
Här kommer ett urval på musik som modsen lyssnade på.
Blues
High Heel Sneakers, Tommy Tucker
Boom Boom John Lee Hooker
Dimples, John Lee Hooker
Shame, Shame, Shame, Jimmy Reed

Tamla Motown
Leaving Here, Eddie Holland
Helpless, Kim Weston
Heatwave, Martha & The Vandellas
(I´m A) Roadrunner, Jr Walker & The All Stars
Shotgun, Jr. Walker & The All Stars
It´s The Old Same Song, Four Tops
Back In My Arms Again,Diana Ross & The Supremes
You Keep Me Hangin On, Diana Ross & The Supremes
Uptight (Everything´s Alright) Stevie Wonder
Going To A Go-Go, The Mircles

Annan soul
In The Midnight Hour, Wilson Pickett
Soul Man, Sam & Dave
Knock On Wood, Eddie Floyd
Green Onions, Brooker T & The M.G.´s
Try A Little Tenderness, Otis Redding
Posion Ivy, The Coasters

Ska
Madness, Prince Buster
Al Capone, Prince Buster
Guns Of Navarone, The Skatelites
Carry, Go, Bring, Come, Justin Hinds And The Domindes

Pop
My Generation, The Who
Any way, Any how, Any Where, The Who
What´cha Gonna Do About, Small Faces
You Really Got Me, The Kinks 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0