Tvätt- och städdag

Efter arbetet var jag och handlade i Konsumbutiken vid Folkets park. Jag köpte Skagenröra, tunnbröd och läskcider. Det ska jag bjuda min syster på. Hon kom hem till mig när hon sluta sitt arbete. Hon ska låna min dator.
Klockan fem ska jag tvätta. Jag ska även städa idag.
Det ska bli bättre spelordning i Damallsvenskan. Inga matcher på internationella speldagar. Klubbarna får inte skjuta på matcher om deras utländska spelare har tagits ut till landskamp. Hänsyn ska tas för Sveriges F18-19-landslag.

Veckans skiva
Titel: After Math
Grupp: The Rolling Stones, Mick Jagger sång, Keith Richard gitarr och sång, Brian Jones gitarr, Bill Wyman bas och Charlie Wats trummor
Bolag: Decca
Utgiven: 1966
Den här skivan köpte jag sommaren 1981. Detta är The Rolling Stones bästa platta. Mina favoritspår är: Stupid Girl, Under My Thumb och Out Of Time. 

Kommentarer
Postat av: Camilla och Måns

Hej Johan, trevligt att titta in här. Hälsa Karin. Ni får ha det gott. Vi hörs.

2008-11-25 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0