SPARKS

Igår på kvällen var jag på ett fullsatt Sir Tobys och såg matchen Arsenal-Roma. Arsenal vann med 1-0. Målet var en straff.  Van Persie slog den. Arsenal spelade bra och hade stort bollinnehav. Sista kvarten gick Roma på offensiven.
Idag har jag haft semester. Jag har tagit mig an en stor disk och städat. På eftermiddagen gick jag till Malmö Skivhandel och köpte Sahara Hotnights´nya skiva SPARKS som är en cover-skiva. Den får godkänt. Bästa spåret är Wide River som är första låten på skivan. Originalet gjorde Steve Miller Band. 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: tack :D jag är tillbaka med bloggen nu!

2009-02-26 @ 11:17:45
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0