LdB FC Malmö-Umeå IK 1-2

HURRA! Umeå IK slog LDB FC Malmö. Bra jobbat tjejer! Målskyttar för Umeå IK var: Lisa Dahlkvist och Karolina Westberg. Linda Forsberg gjorde LdB:s mål.  Umeå IK började osäkert men spelade sen  strålande fotboll. Ramona Bachmann blev skadad. Vi var ett tiotal i Umeå IK-klacken.
Så här spelade Umeå IK: Ulla-Karin Rönnlund # 1, Anna Paulson # 2, Elaine Moura # 20, Karolina Westberg # 92, Emma Berglund # 5, Lisa Dahlkvist # 7, Hanna Ljungberg # 10, Mami Yamaguchi # 11, Madelaine Edlund # 9, Ramona Bachmann # 19 och Johanna Rasmussen # 13 Byten: Bachmann ut Sofia Jakobsson # 18 in och Paulson ut Emmelie Konradsson # 15 in.
Linköping FC slog AIK med 5-0. AIK:s Linda Sembrant blev utvisad. Vilket är en av orsakerna till den stora förlusten.
Imåndags förlorade Malmö FF mot IFK Göteborg. De vann med 2-0. Ytterliggare ett bakslag för Malmö FF. Hoppas Malmö FF får bättre flyt efter sommaruppehållet.      


Kommentarer
Postat av: Broccolie

Hej hej, kolla gärna in min nystartade blogg med pyssel, secondhand m.m:D

2009-05-27 @ 13:46:21
URL: http://broccolie.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

ja dte har jag! (:

jag kollar lite halvt, har massa i ksolan också som jag försöker plugga, men blogga är ju roligare än plugg (A)

2009-05-27 @ 20:53:04
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0